فروش تخم بلدرچینِ تی شِن Tishen

فروش تخم بلدرچین و بلدرچین زنده مستقیم از درب مزرعه

فروش تخم بلدرچینِ تی شِن Tishen

فروش تخم بلدرچین و بلدرچین زنده مستقیم از درب مزرعه

فروش تخم بلدرچین با لیبل از تنها مزرعه پرورش بلدرچین گوشتی و تخمگذار در غرب استان تهران ، دارای پروانه بهره برداری سازمان نظام مهندسی جهاد کشاورزی و پروانه بهداشت سازمان دامپزشکی کشور .

طبقه بندی موضوعی

گوشت فوق العاده ی بلدرچین (1)

پنجشنبه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۴، ۱۰:۱۳ ب.ظ

بلدرچین پرنده‌ای پرجنب و جوش از خانواده ماکیان و زیرخانواده کبک‌سانان بوده که دارای گوشت بسیار لذیذ،خوش‌طعم و مقوی است. دلیل طعم مطبوع گوشت این پرنده وحشی، جست‌و‌خیز فراوان و پروازهای متناوبی است که در طول حیات خود انجام می‌دهد. 

این فعالیت‌ها منجر به افزایش میزان ماده‌ای به نام گلیکوژن در ماهیچه‌‌های این پرنده شده و منجر به بهبود کیفیت گوشت آن می‌شود. به طور کلی هر چقدر که ماهیچه‌ها در طول حیات پرنده یا حیوان فعال‌تر باشند بر میزان گلیکوژن آنها افزوده شده و گوشت آنها لذیذتر می‌‌شود.

به عنوان مثال ران مرغ، دم ماهی، ران حیوانات، گوشت حیوانات وحشی (نظیر: آهو، گوزن، کل)‌ و سینه پرندگان وحشی (مانند: قرقاول، کبک، دراج و بلدرچین)‌ همگی از جمله قسمت‌هایی از بدن حیوان یا پرنده می‌باشد که دارای طعمی بسیار خوش و لذیذ است. اما در مقایسه گوشت سینه پرندگانی چون مرغ، خروس، اردک و غاز به دلیل عدم امکان پرواز دارای بافتی خشک و طعمی نه چندان لذیذ است. از سوی دیگر بافت‌های مفصلی بلدرچین به دلیل وجود سلول‌های پیچیده پیوندی در اثر پخته یا بریان شدن به هیچ‌وجه متلاشی نمی‌شود و گوشت آن پس از طبخ ترکیب خود را حفظ می‌کند.

  • عرفان درویش

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی