فروش تخم بلدرچینِ تی شِن Tishen

فروش تخم بلدرچین و بلدرچین زنده مستقیم از درب مزرعه

فروش تخم بلدرچینِ تی شِن Tishen

فروش تخم بلدرچین و بلدرچین زنده مستقیم از درب مزرعه

فروش تخم بلدرچین با لیبل از تنها مزرعه پرورش بلدرچین گوشتی و تخمگذار در غرب استان تهران ، دارای پروانه بهره برداری سازمان نظام مهندسی جهاد کشاورزی و پروانه بهداشت سازمان دامپزشکی کشور .

طبقه بندی موضوعی

گوشت فوق العاده ی بلدرچین(2)

جمعه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۴، ۰۵:۱۹ ب.ظ

میزان چربی گوشت این پرنده بسیار کم و میزان پروتئین موجود در آن نسبت به پروتئین گوشت پرندگان و...نشخوارکنندگان معمولی 5 تا 10 درصد بیشتر است. لذا بیشتر انواع اسیدهای آمینه کمیاب در گوشت این پرنده یافت می‌شود، همچنین گوشت بلدرچین منبع خوب نیاسین، فسفر، مس، روی، آهن، سلنیوم و غنی از ویتامین‌های 1 B 2 ،B ، و 6 B است.

 لذا وجود این عناصر معدنی و ویتامین‌ها در گوشت بلدرچین موجب شده که برای امراضی چون آسم، تشنج، فشار خون، ضعف اعصاب و یا در مواردی ناراحتی‌های روانی، عقب‌افتادگی جسمی و همچنین بی‌خوابی داروی معجزه‌آسایی محسوب شود.

به همین دلیل در اغلب نقاط دنیا پزشکان برای افراد مسن و از کارافتاده که احتیاج مبرمی به بازیابی سلامت و شادابی روحی و جسمی دارند مصرف گوشت بلدرچین را تجویز می‌کنند.

  • عرفان درویش

نظرات  (۱)

سلام خیلی خوبه..ممنون

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی